Nå exakt rätt målgrupp med bilaga i Mer Smak

Med en bilaga i Mer Smak kan du nå exakt dem du vill nå. Vi kan hitta just din unika kundgrupp genom att selektera mottagare på en mängd olika sätt, exempelvis postnummer, inköpsvolym, inköpsvanor och butikstyp. Bilagorna skickas tillsammans med Mer Smak och följebrev som en inplastad försändelse, sju gånger per år.

Bilagor ska nå Strålfors i Ljungby tre veckor innan utgivningsdag.

Selekteringsmöjligheter:

  • mosaicgrupper/mosaictyp
  • postnummer
  • per edition
  • ålder och kön
  • butikstyp
  • storkonsumenter
  • inköpskategori/varugrupp

Några exempel på varumärken som nått rätt målgrupp med bilaga i Mer Smak:

  • Milda skickade ut en receptbok till de Coop-medlemmar som bakar mycket och är i en viss ålder i utvalda områden i Sverige.
  • Carlsberg kompletterade sin annonsering med att skicka en tävlingskupong till kunder som köper öl.
  • medlemmar som köper trädgårdsprodukter.

Nå Coops online-kunder med sampling!

Du kan också skicka en sampling direkt hem till Coops online-kunder.
Läs mer om sampling.

Vill du boka eller veta mer?

Kontakta oss för mer information.